Pylony reklamowe wpływają na prestiż firmy. Pełnią funkcję reklamową i informacyjną, a ich długi zasięg sprawia, że są widoczne z kilku kilometrów. Nie ingerują w dachy i elewacje, dlatego są tak popularne.
Spis Treści
TogglePylony reklamowe nie tylko dla stacji paliw
Pylony reklamowe to sporej wielkości reklama o dalekim, niekiedy nawet i kilku kilometrowym zasięgu. Najczęściej utożsamiane są z wysokimi banerami na słupach widocznymi przy autostradzie, reklamujące stacje paliw i zlokalizowane przy nich restauracje typu fast-food.
To nieco krzywdzące postrzeganie i generalizowanie pylonów reklamowych, których szerokie spektrum daleko wykracza poza ramy owych pylonów na autostradach. Pylony to także wszystkie inne wysokie reklamy widoczne przy halach produkcyjnych, siedzibach firm i innych podmiotach.
Pylony reklamowe to również totemy witające i żegnające przejezdnych przy wjeździe do miast, gmin i powiatów, w branży określane witaczami. Pylony stoją przed biurowcami, firmami, magazynami, czy galeriami handlowymi. Pylony reklamowe, ponadto dzielą się na smogowe, lub inaczej zwane: Fair Air, mierzące poziom smogu w powietrzu, czy liczniki rowerowe. Także pylony reklamowe, to nie tak wąski temat jak mogłoby nam się wydawać.
Pylony reklamowe wpływają na prestiż firmy
Bezpieczeństwo przede wszystkim
Przy projektowaniu, planowaniu, kalkulacji, a przede wszystkim podczas realizacji pylonu reklamowego należy kierować się aspektem bezpieczeństwa. Kilkutonowa konstrukcja umieszczona na kilkudziesięciu lub kilkunastu metrach wysokości może stanowić ogromne zagrożenie, w szczególność jeśli jest źle zabezpieczona, nieprzemyślana i wykonana „na szybko” oraz pod wpływem impulsu.
W tym przypadku, zresztą tak jak w większości spraw budowlanych i nie tylko, należy zaufać fachowcom i to w ich rękę oddać realizację pylony reklamowego. Nie chodzi teraz, by po prostu płacić więcej i decydować się na najdroższe rozwiązania. Nie zawsze też najwyższa cena oznacza najwyższą jakość, choć czasem jest to też pewnego rodzaju wyznacznik. Jeśli coś jest zaskakująco tanie, warto się zastanawiać dlaczego coś jest aż tak tanie i jakim kosztem: kosztem jakości, produktu, awaryjności? Przy podejmowaniu decyzji odnośnie pylonu reklamowe warto kierować się doświadczeniem firmy wykonującej, jej solidnością i wiarygodnością.
Im większy tym lepszy?
Pylony reklamowe nie tylko reklamują, ale przyciągają wzrok i ciekawią. Mogą też odzwierciedlać wielkość i renomę firmy, budzić podziw. Interesująco zaprojektowane i przemyślane pylony reklamowe przykuwają uwagę, a to jest jednym z jego głównych celów i funkcji, które skutecznie pełni. W kwestii pylonu mającego służyć co najmniej kilka lat kluczową wagę ma jego jakość. Jakościowe komponenty przedłużają żywotność każdego produktu, a dodatkowo prezentują się też atrakcyjniej i korzystniej.
Dalekowzroczność właścicieli pylonów reklamowych owocuje rozbudowywaniem świadomości marki i firmy wśród klientów i innych interesariuszy. Postrzegają oni pylony reklamowe jako możliwość promocyjną, podczas której pozytywne aspekty z monumentalnej konstrukcji przenoszone są na firmę, którą pylon reklamuje. Efektem czego firma kojarzona jest jako solidna, potężna, ugruntowana.