Kurs pozycjonowania w formie podcastów jest darmowy i dlatego każdy, kto nie wie czym jest np. optymalizacja strony, techniczne SEO, content marketing, powinien z niego skorzystać.
Spis Treści
ToggleCzym różni się SEO od pozycjonowania stron www?
SEO dotyczy optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek. Odpowiada na większość zapytań w Google i z tego głównie powodu należy tak dostosować witrynę, żeby zwiększyć na niej ruch. Dzięki temu osiągnie ona wysoką pozycję w sieci. Specjalista SEO dba o to, żeby słowa kluczowe były powiązane z branżą, tematyką strony czy z firmą. To daje większą szansę, że wpisane przez użytkownika frazy kluczowe, podpowiedzą mu, jaki serwis oferuje dany produkt.
W strategii SEO chodzi o promowanie marki, co przyczynia się do wzrostu przychodów ze sprzedaży. Pozycjonowanie stron internetowych jest powiązane z SEO, ale jest procesem długotrwałym i czasochłonnym, ale to od niego zależy sukces bloga, sklepu online czy portalu. Polega na zastosowaniu takich działań w ramach optymalizacji stron, które poprawią jej widoczność w sieci. Na kursie funkymedia.pl można nauczyć się strategii SEO i opanować do perfekcji pozycjonowanie stron oraz content marketing. Prowadząc biznes w Internecie podstawą jest wiedza, która otwiera bramę do skutecznych działań.
Dlaczego warto skorzystać z kursu SEO?
Bezpłatny kurs SEO to podcasty, których można słuchać w podróży, podczas sprzątania i powrotu z pracy, spaceru czy leżąc w łóżku. Łatwo można przyswoić sobie wiedzę, odtwarzając kilka razy, czy w razie niejasności cofając do właściwego momentu. Szkolenie dostępne jest również w formie pisemnej. Osoby prowadzące strony internetowe, sklepy online, planujące zatrudnienie w marketingu internetowym czy założenie własnego bloga, powinny zgłębić temat pozycjonowania, pod kątem SEO.
Kurs jest szczególnie przydatny dla początkujących pozycjonerów, copywriterów i specjalistów SEM. Po szkoleniu SEO można z powodzeniem budować widoczność strony internetowej, dobierać właściwe słowa kluczowe, tworzyć unikalne i ciekawe artykuły do sklepu internetowego, oraz posługiwać się Google Search Console, narzędziem umożliwiającym monitorowanie własnej witryny. W branży SEO jest wiele pojęć, które trzeba znać, prowadząc serwis czy pracując, chociażby w content marketingu. Podstawą jest ukończenie szkolenia SEO.
Dlaczego kurs SEO i kurs pozycjonowania stron internetowych dla sklepów online?
W świecie SEO nie ma różnicy czy strona dotyczy sklepu e-commerce, bloga, serwisu prasowego, ale dla biznesu w sieci już tak. Widoczność witryny jest potrzebna, żeby firma mogła w ogóle się rozwijać. Jest to zadanie dla marketingu internetowego, który musi podejmować czynności, których celem jest opracowanie działań, w tym strategii SEO, promujących daną markę. Jest to możliwe, dzięki pozycjonowaniu stron, by dana firma zawsze zajmowała wysokie miejsce w Google. To z kolei zwiększa sprzedaż produktów lub usług, bez konieczności inwestowania w banery reklamowe. Dla sklepu online jest to niekiedy być albo nie być na rynku.
Firmy chcąc wypozycjonować swoje strony, prowadzą sekcje blogowe, dzięki czemu mogą zamieszczać dowolne treści, wpływające na lepszą widoczność witryn. W opisach produktów nie ma możliwości umieszczenia wielu fraz kluczowych. Dlatego zamieszczanie artykułów jest koniecznością. Warto wiedzieć, że również obrazy pozycjonują witrynę, nie tylko pomagają w sprzedaży. Prowadząc sklep, warto zapisać się na szkolenie SEO, by teksty były wysokiej jakości, merytoryczne, zoptymalizowane i sformatowane. Wiedza jest podstawą, by podejmowane działania były skuteczne.