Chcąc osiągnąć sukces w sektorze e-commerce, warto pamiętać o dostosowaniu usług do zapotrzebowania konsumentów. Prowadzone działania gospodarcze wymagają również odpowiedniej kampanii reklamowej. Platforma sprzedażowa powinna posiadać funkcjonalne i proste w obsłudze metody finalizacji zamówienia.
Spis Treści
ToggleBLIK
System bazuje na sześciocyfrowych kodach, stanowiących kombinację cyfr w przedziale 0–9. Transakcja odbywa się pomiędzy klientem a właścicielem platformy sprzedażowej obsługiwanym przez agenta rozliczeniowego. BLIK umożliwia realizację zakupów w sklepach internetowych oraz nabycie produktu na etapie promocyjnym. System pozwala również na finalizację transakcji za pośrednictwem aplikacji mobilnej bez użycia terminalu point of sale.
Pay-by-link
Moduł stanowi szybkie i proste w obsłudze rozwiązanie. Operacje podlegają również szyfrowaniu, dlatego przelewane środki finansowe są odpowiednio chronione. Ogniwa transakcji stanowią: właściciel platformy sprzedażowej, operator oraz bank odpowiedzialny za realizację przelewu. Po wybraniu towaru i formy dostawy system przekierowuje klienta do panelu logowania w serwisie internetowym instytucji finansowej. Generowane w automatyczny sposób dane do przelewu niwelują ryzyko wprowadzenia błędnych informacji. Po zakończeniu transakcji system przekierowuje klienta do strony internetowej sklepu.
Płatności kartą
Klienci platform sprzedażowych chętnie wykorzystują tradycyjne formy finalizacji transakcji. Systemy internetowe umożliwiają zapisanie danych karty płatniczej, co w istotny sposób wpływa na szybkość procesu zakupowego. W przypadku standardowych operacji wymagane informacje wprowadza klient e-sklepu. Zazwyczaj dane te obejmują CVV oraz numer karty. Wymagane jest również wskazanie okresu ważności środka płatniczego. Operacje zostają zatwierdzone po wprowadzeniu kodu autoryzacyjnego. W obrębie e-sklepów można wykorzystywać karty debetowe, kredytowe oraz przedpłacone.
Nowoczesne płatności online wpływają na zadowolenie klientów. Dzięki nim można zwiększyć zainteresowanie konsumentów oferowanymi produktami. Warto więc skorzystać z usług dostawców, udostępniających swoim partnerom funkcjonalne i proste w obsłudze metody finalizacji transakcji.