Czy można zaoszczędzić na własnym biurze?

Czy można zaoszczędzić na własnym biurze?

Artykuł miesiąca

Prowadzenie przedsiębiorstwa to nie tylko profity, ale również koszty. Każdy przedsiębiorca, lub kandydat na przedsiębiorcę, aby zarejestrować swoją firmę, musi posiadać biuro, siedzibę, pod adresem której będzie mógł ją prowadzić. Oczywiście wybór umiejscowienia takiej siedziby nie może być przypadkowy. Im biuro czy siedziba przedsiębiorstwa jest położona w bardziej atrakcyjnym miejscu, tym jest postrzegana jako bardziej obrotna.

Ponadto prowadzenie firmy to nie tylko kontakty z klientami, ale również z urzędnikami. Są urzędy, które bardziej przychylnie patrzą na przedsiębiorców, co może mieć znaczące znaczenie dla losów firmy. Jednak powierzchnie biurowe w takich miejscach są ciężkie do zdobycia. Koszt wynajmu jest horrendalnie wysoki, nie mówiąc już o zakupie takiego biura. Dla początkującej firmy może być to nie do przeskoczenia. Pieniądze są potrzebne do rozkręcenia interesu, a nie by wyposażyć i utrzymać biuro nawet w najbardziej atrakcyjnym miejscu w mieście. Na szczęście na rynku od pewnego czasu funkcjonuje usługa, która może być bardzo pomocna dla nowych firm – ta usługa to biuro wirtualne.

Usługa biura wirtualnego skierowana jest głównie dla tych, którzy do swojej działalności nie potrzebują korzystać ze stałego biura, bo prowadzą zdalną pracę w domu, są kierowcami zatrudnionymi na własny rachunek, czy też dla przedsiębiorstwa, które w nowym miejscu chce otworzyć swój oddział, a jeszcze nie ma stałego miejsca do działalności. Wykupując taką usługę otrzymuje się przede wszystkim adres, pod którym można firmę zarejestrować, najczęściej jest to adres w bardzo atrakcyjnym miejscu, co może podnieść prestiż firmy w oczach jej klientów. Posiadanie takiego adresu umożliwia prowadzenie korespondencji, gdyż poczta która przychodzi na adres rejestracji firmy może być przesyłana elektronicznie, bądź w sposób fizyczny, albo też można ją odbierać osobiście w siedzibie biura – wszystko jest zależne od umowy. W wielu przypadkach usługodawca zazwyczaj świadczy dodatkowe usługi dla klientów, by podnieść komfort jej działania.

Jedną z ofert z rynku województwa Kujawsko Pomorskiego jest oferta agencji Pollyart w Torunia. Oferuje ona możliwość wynajęcia biura wirtualnego https://goodspot.pollyart.pl/, której adres jest jednym z najbardziej atrakcyjnych w Toruniu. Biuro mieści się w zabytkowej kamienicy przy ulicy Mickiewicza 11, a więc w ścisłym centrum Torunia, niedaleko Parku Bydgoskiego. Lokal w którym ma siedzibę firma i na którym jest prowadzona usługa biura wirtualnego jest własnością agencji Pollyart. Korzystający z usługi jest więc pewien, że umowa nie zostanie mu wypowiedziana z powodu utraty praw do dysponowania lokalem. Co otrzymuje w zamian za opłaty usługobiorca? Przede wszystkim możliwość korzystania z adresu korespondencyjnego i rejestracji na nim firmy. Cała korespondencja trafiająca do biura jest przechowywana przez określony w umowie adres i można ją odebrać osobiście lub zostanie przesłana zgodnie z zaleceniem. Dla usługobiorcy pracownicy biura świadczą usługi doradcze w godzinach otwarcia agencji. Korzystający z usługi może również wynająć specjalne pomieszczenie znajdujące się w biurze, w którym może się spotkać z klientem, lub też w inny sposób wykorzystać do prowadzenia swojej działalności. Ponadto Dla wszystkich usługobiorców Pollyart przygotowuje wizytówkę Google, na podstawie której będzie można zbudować zaufanie klientów.

Jakie są zalety prowadzenia działalności z wykorzystaniem biura wirtualnego. Oprócz na pewno niższych kosztów działania, to biuro wirtualne zapewnia dość daleko posuniętą anonimowość. Jeśli ktoś nie chce łączyć działalności z życiem domowy, jest to świetne posunięcie. Można zarejestrować firmę pod dowolnym interesującym adresem. Dzięki temu można skierować swoją ofertę na konkretny rynek, nawet kiedy rzeczywisty adres firmy jest z drugiej strony Polski. Korzystanie z usług biura wirtualnego jest ciekawą propozycją. W celu obniżenia kosztów, zdobycia miejscówki do rejestracji swojej firmy warto się tym zainteresować.

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
1 Komentarz
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Marcel
3 miesięcy temu

Mi się udało zaoszczędzić poprzez pandemię, dzięki temu przeniosłem biuro do domu.