Branżowe targi to jeden z obszarów marketingu, który został nieco zapomniany z powodu pandemii koronawirusa. Dzisiaj jednak wszystko pomału wraca do normy i znów będzie można pokazywać swoje produkty oraz usługi na wystawach i spotkaniach. Sprawdź, jak przygotować odpowiednią broszurę, która zachwyci potencjalnych klientów na targach.
Spis Treści
TogglePo co mi broszury podczas targów?
W hali pełnej konkurencyjnych stanowisk trudno jest nawiązać trwałą relację z potencjalnym klientem. Czas, który będzie mógł Ci poświęcić najczęściej liczony jest w minutach, a często jedynie w sekundach. W takich warunkach potrzebujesz skutecznego narzędzia marketingowego, które pozwoli Ci pokazać swoją ofertę i zachęcić do kontaktu.
Taką rolę pełnią właśnie broszury marketingowe. Stanowi ona łącznik między Tobą a odwiedzającymi wystawę. Wręczając im odpowiednią przygotowaną broszurę, możesz pozostać w ich pamięci na długo. Zaminiejać odwiedzającego w klienta.
Zobacz, jak możesz stworzyć skuteczną broszurę, dzięki której będzie to możliwe.
Przyciągnij uwagę
To absolutnie kluczowy element dobrej broszury reklamowej. Musisz wiedzieć, że podczas targów potencjalni klienci otrzymają dziesiątki, jeśli nie setki ulotek, broszur i plakatów. Zdecydowana większość z nich wyląduje w koszu. Spraw więc, aby ta przygotowana przez Twoją firmę nie podzieliła ich losu.
Aby stworzyć przyciągającą broszurę musisz dowiedzieć się, kim są Twoi docelowi odbiorcy. Co jest dla nich interesujące? Jakie obrazy przyciągną ich uwagę?
Skorzystaj także z pomocy profesjonalnego grafika, który przygotuje projekt. Jeśli nie masz odpowiednich umiejętności to nie rób tego sam. Będą to pieniądze wyrzucone w błoto.
Odpowiedź na potrzeby czytelnika
Każdy uczestnik targów lub firma, którą reprezentuje ma określony problem do rozwiązania. Zdefiniuj więc, z jakimi wyzwaniami borykają się Twoi potencjalni klienci i zdefiniuj, jak możesz im pomóc.
Takie podejście jest dużo skuteczniejsze niż zwyczajny opis firmy i oferowanych przez nią usług.
Wezwij do działania
Każda dobra broszura reklamowa musi mieć wezwanie do działania. Zachętę, która ostatecznie nakłoni potencjalnego klienta do kontaktu z Tobą. Może to być rabat, zniżka lub darmowa konsultacja. Ważne, aby zostało to odpowiednio wyeksponowane.
Dodatkowo umieść w broszurze dane kontaktowe, takie jak: e-mail, telefon, adres strony www, czy odnośniki do mediów społecznościowych. Ułatwi to odnalezienie Twojej firmy.